Fika! :]

kom precis hem från grannen! vi gick dit på fika, det var länge sen! och nu har jag fått kakor så jag håller mig mätt resten av dagen iaf.. Trevliga tanter :]

Ikväll är det nån Ukraina eller Vitryssland kväll här i missionkyrkan, så kanske ska gå dit och kolla lite! Det är barn från Vitryssland eller Ukraina som är på nåt läger eller vad man nu kan säga att det är, som ska va där i tre veckor. Jag minns förra gången det var barn från Ukraina där, så gick jag och brorsan och några kompisar dit och spelade fotboll med dem :} trevligt trevligt!

Kommentera

