”Ange rubrik här”

och dagens ros går till… *virveltrumma*… det VACKRA VÄDRET! nej okej, men vädret var riktigt skönt idag! blev ju aldrig av att bada, men har varit ute i stort sett hela dagen, och har tillomed fått lite färg :]
det slog mig just att det snart är arvika cup…  tagga, tagga! ska bli sjukt kul :D hoppas jag, och tror jag..! Gäller att dricka vatten för åttio pers då, så man inte typ svimmar om det blir riktigt varmt väder när man spelar.. Hur som helst, jag ska dricka vatten. jag SKA dricka vatten. säger det nu, men nånting säger mig att jag inte kommer göra det. men jag SKA!
och ja, jag är mästare på att komma på rubriker.

Kommentera

