Korv med bröd! :3

Pappa skulle till skolan och dela ut korv med bröd till ukraina/vitryssland barnen, så jag hängde med och hjälpte till. Dom ska tydligen hem imorgon.. Hur som helst så var det är jättetrevlig tjej som kom och pratade med mig på engelska och ville att jag skulle va med henne och så, tyvärr var det inte så många som kunde engelska.. :q Och så var det en söt liten tjej som kom och kramade mig och sa nånting på hennes språk och jag kände mig jättedum för att jag inte kunde svara för att jag inte fattade.. :c

Kommentera

