Extremely bored

Helt otroligt att man kan va så uttråkad. Trodde aldrig att det skulle bli så illa! Och vet ni vad det värsta är? Jag känner inte för att kolla på film.. Det brukar vara min räddning när jag har som tråkigast. GAAH. <– så känner jag mig nu. Man kanske borde gå ut och plantera en sko. Nu när det ändå regnar. DEN KANSKE VÄXER DÅ!
Vad händer förresten om man spelar basket i ett minfält?.. hehe, AWESOME!
Nej nu ska jag ta tag i detta och inte slösa bort min dyrbara tid på onödigheter. Jag tänker gå och hämta godis, och ÄTA DET!
Hejdå.

 

Kommentera

