Hemma igen

är hemma igen efter en kväll med kompisar :3 det var inte så många från klassen där men vi var väl en 16 stycken eller nåt.. vi kände att det inte var värst mycket drag där när vi satt i en ring och såg allmänt tards ut, så vi drog oss till gunnevi, där nånting annat var på gång. medans hälften hade moped och fyrhjuling, så fick jag och några till gå hela vägen, och innan vi var framme hade dom andra hunnit gått in och käkat pizza. hmm..
jaja, på gunnevi var det väl musik och x antal folk, men det kändes ju också lite smått pinsamt att bara komma dit,, hejhej, det här är jag.
så vi var inte kvar där värst länge, o åkte hem istället. nu längtar jag bara till min säng. och jag orkar inte skriva stora bokstäver i början av varje mening. helt galet. whoa

förresten, jag lägger upp bilder imorn istället.. ooorkar iiinte nuu.
godnatt.

Kommentera

