Today I don’t feel like doing anything!

Jag kom på att jag fortfarande inte har fixat designen.. Detta är bara tillfälligt, för håller på o fixar en header, men det krånglar lite och bla bla bla. Visst har jag söta fåglar som bakgrund nu förresten?! Den bilden tror jag pappa tog i spanien nån gång för länge sen.. På tal om spanien. FYFAN vad jag längtar dit! (ursäkta språket) Lite mer än två veckor kvar nu bara! Yey :D Tror inte att jag nånsin har längtat så mycket till något!

Idag har jag allmänt tråkigt. Tänkte att jag kunde ta med mig kameran ut o fota, men såklart var batteriet slut -.- Så måste sitta och vänta tills det är full-laddat.. SEN minsann ska jag nog gå ut en sväng! Nu ska jag bara lyssna på musik och typ dansa eller nåt.

Denna låten stämmer ganska bra in på mig idag känns det som.

Kommentera

