packa, packa, packa!

Har suttit hela kvällen och packat ner och plockat ut saker från resväskorna. Det blev lite problem med vikten, så var tvungen att ta ut lite kläder och andra saker som skulle kunna köpas där istället. Men nu är klockan redan kvart i ett, och jag har fortfarande inte hunnit rita eller måla klart det jag tänkte ge mormor och morfar.. Så får se hur jag gör det… Ska packa ner dom sista sakerna, och sen ska jag sova, för ska upp ganska tidigt imorn. Vi åker elva om jag minns rätt.
Bara så ni vet så kommer jag blogga regelbundet när jag är i Spanien, så följ gärna och kolla vad som pågår där borta! :)

Kommentera

