Fotografeeering

Gick upp halv åtta så vi kunde gå ut och gå en sväng. Vi gick kvart i åtta och kom hem halv tio, och sen åt jag en rejäl frukost! :3 Tog med mig kameran, så här är några bilder!Kaktus med fingrar! :DDStor kaktus med fingrar.. Gillar att fotografera kaktusar, som ni kanske märker, heheh.
Druvor, namnamUtsikt, havet syns lite i bakgrunden :3Ananas!Superfet myra! Jag tänker: Åh! tre på rad! måste fotografera! *Går några steg längre fram*
Typ hundra sniglar i buskarna..Blev stucken av en sån här jäkel i benet :c Gjorde fetingont. En så kallad ”Sceliphron spirifex”, för jag tror att alla kan latin. eller? eheh, hittade inte vad den heter på svenska.. Hur som helst så gjorde det förbaskat ont på typ 1dm² på benet, och jag var tvungen att gå hela vägen hem också! (var säkert 3 minuter kvar hem därifrån)!

Kommentera

