tidigt på stranden

Gick till stranden imorse. Här är några bilder!
Tog massor, men orkar inte fixa alla nu.. är för trött för det! Gör det imorn. Vi var på standen mellan typ halv åtta och elva om jag minns rätt, sen åt jag frukost, mamma fixade lockar på mig med sånnadär permanentrullar (lägger kanske upp bild imorn:)), jag fixade fiskbensfläta i hennes hår, osv osv osv, och sen åt vi på Scallops restaurangen vi brukar äta på vid stranden, och så kom jag hem runt halv tolv, och är aptröttAlla stolar var redan fint iordning ! Varje kväll tas dom bort, och varje morgon ställs dom tillbaka fint! vilket jobb alltså.Typ inga folk än, riktigt lugnt :)Älskar havets färg! och det blir ännu finare med dom gröna växterna! :)

Fotade krabbor också! lägger upp imorn om det blev någon bra :)

Kommentera

