11 augusti!

Idag var, eller fortfarande är, det min födelsedag! Har haft en bra dag! :)
Tänkte lägga upp bilder på den gulliga tårtan, bland annat, som vi tog med pappas kamera, men det funkar inte att lägga över bilderna på min dator… typiskt.
Vi kom just hem från Wok-restaurangen. Nästan nya favostället (h) Otroligt gott :D Mamma fixade lockar på mig igen! Håret hann dock inte torka riktigt, så det blev inte lika bra som förra gången :<
Nu är jag trött som bara den. Men trött är bara förnamnet! Så det låter inte som en jättedålig idé att gå o lägga sig snart..
Fick förresten ett gulligt nattlinne, några tvålar, platt/locktång och pengar :) Och när vi var på woken och jag kom tillbaka från att ha hämtat mat, så låg det två ljus med 1 och 6, (vilket bildar 16, för er som aldrig fattade läget!) :DBjuder på denna happyface bilden!och denna, mindre happyface. asså haha, min fot… och avslutar med en HAPPYFACE bild :D värsta modell jag ju!
halsbandet har jag också fått förresten (: eller ärvt det efter morfars syster :) även massa örhängen och andra halsband :)

Förresten inte ofta man ser mig i klänning! Helt otroligt. o.O

Kommentera

