Terra mitica imorn! :)

Imorn ska vi till Terra mitica! Det är en stor nöjespark i Benidorm :) Längtar som bara den :D Men jag har gått och grubblat över om jag ska ta med mig kameran eller inte, eftersom man inte kan ta med den i karuseller och sånt. Så isf måste nån av oss alltid vänta utanför karusellen, och det blir ju lite tråkigt.. Så jag tror att jag bara tar med mobilen och tar några bilder med den, men då kan jag ju inte zooma… eller ska jag ta med kameran ändå..? så kan jag ta mycket mycket finare bilder….
Suck, beslutsångest.

Kommentera

