Tips tack?!

Okej. Imorn ska jag klippa mig, och jag vet fortfarande inte hur…!!..!.!? Kort, långt, längre, mindre långt… <.< nej längre går inte. Fast jo, men nej. Sen ett annat ”problem” är att frisören jag ska till bara kan spanska och tyska, så man ba Guten tag amigo liksom.
Funderar på att göra nåt helt annorlunda med håret, men man vill ju liksom inte bli clownen i en ny klass/skola heller. Tänkte iaf klippa det ganska mycket kortare och blablabla, men jag tror att jag kommer ångra mig och vill ha långt hår igen då.. Men klipper jag (fast egentligen frisören) det inte kortare, vill jag ha kort hår. Plus att mitt hår knappt går att styla.
This is going nowhere.
Hjälp?!

7 thoughts on “Tips tack?!

    • tänkte ha ungefär den längden iaf :) och kanske lite längre fram än bak, men vet inte riktigt.. och eftersom jag har ganska tunt hår så tror jag nästan att jag borde klippa upp det lite för att få volym i det.. men tack för tipset iaf :)

  1. Du kan klippa av det en bit, så det blir ”mitt-emellan lång” eller hur man ska säga. Så det slutar strax nedanför axlarna. Och sen klippa upp det lite grann, för då blir det enklare för dig att fixa i ordning det :) Och luggen kan du ha som du har nu :)

Kommentera

