Riktig estet

Kollar lite på true talent. Såg att massa folk skrev om det på fb, så tänkte att det var lika bra att vandra mot tvn, slå mig ner i soffan och kolla på det. Det är väl bra antar jag. eller?

However, imorn slutar jag 11.10 om jag inte minns fel.. och bussen går ju inte förrän 13.40, så vad ska man ta sig till??!
Vänta på bussen. japp.

Och juste. Idag blev vi nollade (som det tydligen kallas men ändå inte..) av tvåorna, och nu är jag en riktig estet! Nåt sa mig att temat hade nåt med pirater att göra. Bara en vild gissning då, eftersom alla var utklädda till pirater. Ponnyhästar kunde ju också spelat en roll i det hela liksom, men eftersom det var pirater, och jag upptäckte inte ett spår från nån ponnyhäst så tvivlar jag starkt på det. Helt förvirrande det med pirater och ponnyhästar.

Kommentera

