Heeeeeelg

Härligt med helg måste jag säga! Ska sova som bara den imorn. Och på söndag. Har ju inte kunnat sova ut på riktigt länge nu, trots sommarlovet.. Så det ska blir härligt.
Men det är riktigt kul i skolan också tycker jag! Trivs mycket bra där :) Härlig klass och allt :)) Så det ska ju ändå bli roligt att åka tillbaka dit på måndag :)
Ni ba: WHAAT?! hur kan man tycka att skolan är kul?!?
men jo, faktiskt. jag tycker det iaf!
Än så länge….. hehe.

Nu ska jag ut och klippa resten av gräset, för det tog slut på bensin.. >.<

Jag: Pappa! Skiten startar inte!! Hur jag än försöker!
Pappa: Har du kollat så det inte är slut på bensin?
Jag: Ja..! o_o  *skruvar upp bensinlocket*  
– Det är slut på bensin.
såklart.
Blir lite ledsen faktiskt.

Kommentera

