Sweet dreams are made of cheeese (8)

Tiden gick oväntat fort idag… Trodde att klockan skulle va tre eller nåt när vi skulle äta, och klockan egentligen var över sex redan.. vi åt POMMES! :D
Annars har jag städat rummet, försökt iaf. Och kollat på tröjor, och fixat lite ny musik! Svensk hiphop som gällde! :)
Timbuktu, Ison & Fille och Afasi för det mesta :) 

Hade ”spelkväll” med familjen ikväll också! Mycket trevligt och mycket skratt! :)) 

*Patrick äter en nöt*
Jag: NAAAAH! HAN ÄTER SIN EGEN HJÄRNA!!
*en liiten liiiten fluga flyger förbi* 
Pappa: NEJ! där flyger den ju! 
*Jag slår ner den på bordet och kletar den på Patricks arm.*

Moheheheh. Patrick är omtyckt >:)

Ritade en fin serie också:(För er som undrar så är det till höger en fluga..) Den hänger på pappas dator nu. Eller aa.. Inte flugan, serien.

BTW: rubriken har ingenting alls att göra med inlägget. Men jag tänkte att det skulle locka läsare då alla trodde att jag skulle skriva en intressant story om ost. Vem gillar inte ost liksom.

okej, det var allt jag hade att säga idag.
Godnatt!

Kommentera

