Broken cat flap…

Mamma är scoutledare för dom som är typ åtta år, och jag blev tvingad till att bli med henne idag.. (dom brukar vara två ledare, men mamma skulle va ensam idag, så) Ville absolut inte först, men jag hade inget val, så hängde ju med då. Det var inte så farligt ändå. Några av dem går i min pingisgrupp, alltså dem jag tränar, så dom visste ju vem jag var också!
Och jag gillar barn, oftast, så det är ju kul egentligen.. :)

Från det ena till det andra, Detta är kattens sätt att ta sig in:
Om luckan är låst och hon vill in, tar hon sats och springer rakt igenom den.
Det är ju också ett sätt.

Kommentera

