morgonrock-POWER!!!

Hej på er.
Håller på o dör av huvudvärk här bortaaa..! PLUS överansträngning för hjärnan.
Detta lät överdrivet jobbigt.. Så illa är det ju inte.. :|
MEN. Det känns som jag har asmycket att göra i skolan, massa läxor, fast jag orkar liksom inte komma på vad det är. Måste läsa massa (två) böcker på engelska och svenska, och skriva bokrecension och ha bokcirkel eller vad det nu heter…. Och skriva ett brev till svenskläraren, jobba typ 10 sidor i matte, rita en bild tills imorgon, göra nån ordlista till en engelsk text, ordtest (del 1) i svenska snart…
Nämen. Där har vi allt ju! Då var det fixat också. *YAY me!* Hoppas att det är allt iaf.. NI kanske tycker att det låter enkelt, men JAG, som trots allt är estetare, tycker att det är jobbigt. Sådeså.

Ja juste.. Skolkort imorn också. Byxorna som jag tänkte ha är det en stor fläck på, så dom lär jag inte kunna ha då.. :c Whatever. Nobody cares. Inte ens jag. Kanske ska köra på morgonrock istället? Dom är ju mysiga :’3

Kommentera

