Min dag än så länge..

Vaknade halv ett idag, så gick upp och åt en riktigt god frukost! :3 Sen bestämde jag mig för att faktiskt göra läxor, så läste igenom idrottshäftet på typ 24 sidor. Sen dammsög jag, och nu sitter jag här och spelar gitarr. Eller aa, inte just nu eftersom jag sitter och skriver här.. men, anyway.
Sen kommer maja hit! (: det ska bli rååligt (h)
Hon ska sova här :) så imorn lär jag inte kunna få sova länge.. Hon är morgonmänniska, inte jag. ALLS.
:c

Känner verkligen verkligen för att träna, så kanske går ut och går eller springer en sväng innan hon kommer hit!

Insåg just att jag behöver städa rummet också.. damn.. Aja, Maja är van :m
tjarå.

 

Kommentera

