yeah.

Skön dag i skolan idag! Först hade vi bild o form, sen lunch, sen teater, då vi fick spionera på folk, och jonglera! och sist hade vi foto, där vi kollade på bilderna på våra filmrullarrrrr..!
misslyckades fyra gånger. är ganska imponerad ändå över att jag klarade det på femte försöket :’)
nedå, fast jodå, men egentligen var det inte mitt fel, utan apparatens. säger vi.

Imorn har vi idrottsprov, och jag kan ALLT! – ganska mycket – mycket – någorlunda mycket – lagom – nästan ingenting – ingenting. Rättare sagt. Fast vi hoppar upp ett snäpp och säger att jag kan ”nästan ingenting”. Det är ju lite bättre iaf :) Alltid vara positiv!
Förresten så har jag bokcirkeln och ordtest i svenska IMORN. jag trodde det var på torsdag.. livet är hårt…..

Kommentera

