Horror….. ó.Ó

NU ska ni få höra nåt roligt här va.
Vaknade typ 10 över tolv imorse. Upptäckte att jag blödde näsblod, bara helt plötsligt. (blöder aldrig näsblod) D:
Så jag gick till badrummet och skulle proppa in toapapper i näsan, och efter några minuter när jag tog ut det bara forsade det ut blod.?!? D: Så ropade på mamma, som var utanför och dammsög (<-viktig fakta där. anteckna det) så hon tänkte då ringa och fråga vad man gör när det bara fortsätter att rinna, men istället googlade hon på det…
Anyway, så där stod jag i typ 20-30 minuter och fick kramp i ryggen för att jag stod böjd över handfatet! (fullt med blod, yey) Och sen sa mamma, eller kanske var det pappa, att jag skulle stå och hålla för näsan i 10 minuter. (TIO minuter!?) Så jag, som väldigt lätt blir uttråkad, sprang fort (för att inte lämna för många spår efter mig) till rummet för att hämta mobilen så jag kunde lyssna på musik och spela mobilspel :M (och hålla för näsan)
Efter tio minuter slutade jag hålla för näsan och höll tummarna för att det skulle sluta. Men neeejdå. Det var inte så illa nu iaf, men det hade inte slutat helt. Så då var det bara att hålla för näsan ett tag till <.<
SEN minsann slutade det! o_o Jag slapp iaf ha bomull med matolja i näsan! (say what?)
Ja, det skulle tydligen hjälpa också.
Så efter typ 50 minuter var det äntligen klart och helt borta, då klockan var ungefär ett, och jag kunde äta frukost! :’M
Snipp snapp snut, då var sagan slut.
*lyssnar på applåderna och bugar & bockar*

Kommentera

