Pixlr

Har suttit och ritat lite på datorn idag (: UTAN ritplatta, så alltså med datamusen.. ganska jobbigt måste jag säga.
Själva ansiktet tog ganska länge, har hållit på med det flera dagar.
Och håret är nåt jag bara slänger på på typ 10 minuter eller nåt, är inte så noga med det.(Utgår från detta ansiktet jag har ritat när jag ritar till håret. Lägger alltså på ett nytt lager)
 Dom ovan är andra försöket jag ritat ett ansikte på datorn.
Här under är mitt första försök, som jag ritade för ett tag sedan:Ritade denna med färg, men det var ganska krångligt.. D: Har inte ritat hår till den ännu. Lär inte göra det heller ^^

Är ganska nöjd! är ändå nybörjare, och utan ritplatta, så .. :D
(ritar på ett program som heter Pixlr, det är ungefär samma som photoshop).
:)

Kommentera

