Sego till max

Vaknade, eller blev väckt 10 imorse. Åt frukost, och gick o la mig igen. Vaknade ett igen.. Gick upp och hjälpte pappa med att bära bort några lådor till ladugården. Och var såHÄR nära på att gå och lägga mig igen efteråt. Vadå lat?
Mår typ konstigt idag.. Ont i huvudet och snurrig. Och seg. Ingen motivation till nånting. Blir inte ens pigg och på danshumör när jag lyssnar på musik. something IS wrong.
Ska iaf dammsuga i huset sen. WIHO. (inte för att det var frivilligt men)

Denna sitter utanför mitt fönster och äter på sitt löv hela tiden. Eller.. ett helt gäng. Dom muckar med mig.

 

Kommentera

