Full fart!

Kom just hem från träningen. Det var full fart på 14 ungar. Bra att Tobbe hjälper mig, för annars hade jag nog inte klarat av att träna alla! Var så otroligt trött också, så la mig på ett pingisbord och sov medan dom spelade. Gjorde jag det? ja, ofc gjorde jag det! Jag är ju tränare, jag får göra som jag vill! eller? Naej, jag kämpade faktiskt hårt med att inte somna stående. Men jag klarade faktiskt hålla mig vaken!
Och här ska ni få höra en till imponerande grej! Jag hade med mig ett äpple, som jag tänkte äta, tro det eller ej. Så jag åt det när jag gick hem, och vet ni!?! Jag hann äta upp hela äpplet (förutom det i mitten då..) innan jag kom hem! ÄR NI INTE STOLTA ÖVER MIG?! jag är det iaf. Det brukar ta minst sju timmar!
Helt gaaalet!!!1!

glömde publicera inlägget, så det ”kom just hem” stämmer inte så bra längre…. ._.

Kommentera

