DANG!

Hann med tidiga bussen idag. YES! Hann även i tid till första lektionen :3
Fick reda på vad jag fick på matte provet också, och det gick bättre än väntat! Fick fanimej A! DANG! heh :3
Lärde mig en del tills svenskprovet på lektionen förut på genomgången också! Det känns ju skönt att slippa läsa/plugga in allt det där, och bokstavligen trycka in pappret i huvudet genom örat eller nåt. Så nu slipper jag det :33 awesoome!
Funderar på att mysa ner mig i ett fluffigt täcke och kolla på film c: Eller nysa mer mig som jag råkade säga till Simone förut. Kör på det fösta ändå.
Har ni tänkt på vad fel meningar kan bli när man vänder på de första bokstäverna i orden?? Det händer mig jätte ofta! D: Störande är vad det är!

 

Kommentera

