Pianot räddar min dag

Sitter här och pinglar på pianot! Håller på och lär mig Someone like you – Adele :)
Det går ganska bra faktiskt :)) Jag som inte spelar piano annars liksom.. Tycker det är sjukt roligt! Har spelat ända sen jag kom hem! Åt och såg på Ellen Degeneres show nån gång emellan också men :3
Skulle nog vara roligt att ta pianolektioner, men jag vet inte om jag skulle orka med det.. Samma som med gitarren för ett tag sen, då gav jag också upp efter bara några veckor..
Plus att jag vill spela sånna låter som denna t.ex. och jag lär väl behöva spela massa annat shit då också kanske.. D: Hursomhelst, så är det nog bättre att vänta ett tag iaf! :)

Förresten! Fick ett sms förut om att mitt kort har stängts ner! D:< För att jag inte har laddat det på 6 månader.. <.< Skickar ju gratis året ut, så hade ingen anledning till att fylla på kortet ju. TRAMS! Så nu kan jag inte smsa eller ringa förrän jag har fyllt på. Hmpf.. >:C

Kommentera

