AATJHOO!

Sitter här och snuvar sönder mig. Har blivit sjuk, och tror jag har varit det hela dagen. Vaknade imorse och var så otroligt trött! värre än vanligt verkligen. Hade asont i halsen också D: har (*AATJHOO!* ”prosit”. ”tack”.) haft det istortsett hela dagen också.. Har haft/har ont i huvudet också.. Blev helt snurrig några gånger idag, och är tätt i näsan och nyser typ hela tiden.
kul.
Imorn är det fotbollsträning med damlaget, men eftersom jag blev sjuk kan jag väl inte åka dit. Spelar ju inte längre ändå egentligen..
Förresten så har jag nästan bestämt mig för att jag ska dra igång med dans nån gång efter jul! Troligen streetdance :)
Oooch en till sak: Min dator typ kraschade förut, så nu kan jag inte göra uppsatsen som jag tänkte börja på -.-‘ Just nu sitter jag på netbooken, men eftersom den är så liten orkar jag inte skriva en uppsats på den….
JAJA. tragisk dag :c

Kommentera

