Still sick

Vaknade kvart i tio imorse, och upptäckte ganska snabbt att jag fortfarande var sjuk, och kanske tillomed värre än igår. MEN just därför ville jag inte gå upp då för att jag inte orkar med att må illa, så till slut somnade jag om och vaknade halv ett! :3 Mår dock lika illa nu. :c
Min dator funkar igen också! helt plötsligt O: Det är ju bra, för då kanske jag kan få lite läxor gjorda :3 Idag ska jag försöka ägna min dag åt läxor! Hur tycker ni det låter? och hur tror ni det kommer gå..?
Vi märker väl!

Kommentera

