”den liknar skriet”

Är mer eller mindre frisk igen, så det blir skolan imorn! c: Har dock inte bestämt mig än om jag ska va med på gympan eller inte.. Jag vill, men jag vet inte om det är en bra idé… D: Är en aning förkyld fortfarande..
Har sovmorgon imorn också :3 That makes me happy!
Helgens mål lyckades jag inte superbra med.. >; Ville skriva klart svenska uppsatsen och rita klart häftet som ska göras på bilden.. (DEADLINE den 6 dec. OMG someone’s gonna get killed) Har inte gjort klart nåt av de D: Är dock nästan klar med bilduppgiften! (that someone isn’t me!) och skrivit ett A4 på uppsatsen :3 Måste skriva minst en sida till -.- 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9… ÅMAGAD! saknar en sida!?! måste leta upp den <.<

läraren kollade på några av sidorna och ba: åh, den liknar ju skriet!Jag ba: ó.ò heh.. mmh… ;s
mjo, jag ser likheten! Helt galet ju?! blir nästan osäker på vilken som är den originella skriet!

Och så är det egentligen är LOL-gubben. :PPpPpPPPpPppPp 

Kommentera

