Grattis Brorsan!

Helt okej dag idag i skolan minsann! C: Jag hann klart med bildhäftet!!
Happyface deluxe.
Fick skjuts hem idag också, så slapp åka buss C:
Grejjen nu är ju att jag vet, så väl, att jag måste göra läxor, men jag ooorkar inteee.
Kriga på Marlou!!

Förut satt jag i datasalen på bilden och grejjade lite med fotoboken, då David och Hampus plötsligt kom och sprang emot mig från ingenstans, och slog mig.. Då hade dom tydligen sprungit hela vägen hemifrån sig, alla 5283 trappor upp, och slagit mig för att dom såg en gul bil..
Måste säga att jag tycker det var väldigt starkt gjort :’)

Och sist men inte minst…. Ja må han leva, jaa må han leva, JA må han leva ut i hundrade åååår, Ja visst ska h… (ger upp.)
Grattis bror, på 18 årsdagen! :))
Hoppas du har haft en bra dag trots Nationella provet och tandläkaren!
Få körkort snabbt nu, så du kan skjutsa mig till stan lite då och då! C:

okej.. ^nästsist då.

Var gaaleeet trött och hade huvudvärk förut, så gick och la mig runt 18.00, och vaknade nyss, 20.45. BRA DÄR. <.<
Skulle ju öva på prov tills imorn. Och skriva uppsatsen, och brevet! Men neejdå! Sova lockade mig mer!

Kommentera

