morgonpigg. eller?

What’s going on!?
Tro det eller ej, men gick upp kvart i tio imorse!! omg omg omg.
Vaknade och trodde att klockan var kvart i elva, så tänkte att jag skulle va duktig och gå upp då, men sen slog det mig att jag fortfarande inte har ställt klockan på vintertid, heh.
Så här sitter jag, vaken tidigare än nånsin på en helg. Nu kanske jag får en känsla av att jag har helg iaf. Kanske tillomed hinner skriva klart uppsatsen idag då!
Har diskussionen kvar, men hur i bövelen kan man skriva en bra diskussion om korsbandsskador?!

Lägger in en bild på våran Ninja, bara för att.

Kommentera

