Datorn gav upp.

hallå hallå!
Nu äre såhär att min dator typ kraschade, han/hon/den/det såg ingen mening med livet längre, så kommer inte kunna lägga ut bilderna idag. Eller, kan kan jag väl, men då måste jag fixa det på netbooken, och det tar så himla lång tid… Så det får bli nån annan dag.

Eftersom vi slutade så tidigt hängde jag med Leo, David och Hampus tills bussen kom. Leo fick äntligen som han ville, och fick gå upp i tornet! Så där var vi och utforskade. Lite kusligt var det allt. Massa gamla grejer, och en galen kille under trappan osv. Typ.
senare gick vi runt och drygade. Eller.. dom låg ner på golvet och drygade, och sen drog vi en sväng till Citys!

Är superdupertrött nu, och jag vill se på film. Men eftersom dom ligger på datorn kan jag inte göra det………………………………….

Kommentera

