övertrött_tjej@hotmail.com

Har just käkat pommes, och skrattat ihjäl mig lite smått :’D Mamma som tuggar äppelmos osv~
Är en aning övertrött, and I like it! Så härlig känsla! Allting är roligt, och inga beskymmer existerar!
INGA BESKYMMEEER! MAN ÄR LYCKLIG VAR DAAAAG!!!!1!
ja.
Erkänn att ni sjöng er igenom den biten. ^
Insåg just att man inte kan vissla med ett halsband i munnen.. :C
Och vet du vad? man kan inte vissla när man gäspar heller. Det ni! Klurade ut det alldeles själv.
Woops, brandlarm!
Ni sitter jag mest och väntar på att ska spela Mario Kart igen C:
Förlorade förut -.- eller, kom 3a, men ändå. MEN ÄNDÅ!
Jag kunde ha vunnit, men det var spelet som fuskade, inte jag som körde dåligt. Helt klart.
Så äre.
Så här har ni ett meningslöst inlägg, bara för att jag behövde ha nåt att göra för att fördriva tiden. :333

Kommentera

