Spännande dag!

Jag vet, jag vet. Jag uppdaterar apdåligt. Men jag har ingenting att skriva om, så det känns bara meningslöst. Ska försöka skärpa mig!
Det enda jag har gjort idag är typ spelat sims3, börjat på ett pussel (tröttnade då jag insåg att jag saknade en kantbit och orkade inte leta efter den bland alla 1000 bitar) , och kollat lite på tv. Vilket liv, huh? Måste ju hitta på nåt när jag har tråkigt iaf.
Satte larmet på tio imorse så jag kanske lyckas vända rätt på dygnet igen. Var ganska pigg när jag vaknade, så stängde av larmet, och ÄNDÅ lyckades jag somna om. *suck* Det är hopplöst. Så gick upp runt kvart över tolv nån gång….. Halva dagen borta igen. Imorn SKA jag klara att gå upp tidigare!

Kommentera

