snö

Jag lät kreativiteten flöda när jag kom på denna rubrik.
Men. Det snöööaar!
På ett sätt vill jag ha snö, men ändå inte. Snart är det ju typ vår ju, och då vill vi icke ha snö! MEN. Jag har inte kunnat åkt skidor en enda gång under hela lovet för att det har varit för lite snö…… Det finns ju snökanoner i backarna, men man kan ju inte åka i skogen och sånt, där det är roligast. D:
Vill ni veta en hemlis?
Klart ni vill!
Bilderna ovan är inte från idag. Tog dom typ för nån vecka sen. Så mycket snö har vi inte nu….


Åh, vad jag kämpade med denna. Inte själva bilden, men hastigheten på bytet.
Det gick förfasiken inte att ha snabbare byte, så det ser helt overkligt ut nu ju! D:<
Men för att allt mitt jobb inte ska va helt i onödan lägger jag upp den ändå. punkt.
Ska allt försöka nån mer gång, och då SKA jag lyckas.

Kommentera

