joråsåatteee….

Kom precis i tid till lektionen imorse. Blev en aning senare bara för att busschauffören var vrång och lät inte dem som inte hade bytt datumgrej på busskortet gå på. hm.
Vi kollade iaf på film på engelskan. Vilket jag trodde skulle bli ganska skönt, men eftersom jag mer eller mindre var nyvaken var det inte alls så mysigt att sitta i mörkret och behöva kolla på en ljus skärm. Det sticks i ögonen…. Vi kollade på ”Sova med fienden”. Den var helt okej tycker jag. Lite dryg ibland dock.
Efter engelskan hade jag historia, och sen slutade jag C:
Så åkte hem ganska direkt. Läste lite i kulturhistoriaboken innan pappa hämtade mig.
Så kollade på Ellen show.
Redigerade lite bilder.
Åt mat.
och ska snart se på tv C:

Här är två bilder jag redigerade förut. Eftersom jag inte vill bomba bloggen med kattbilder fick jag leta upp ett annat offer idag. Mig själv. Yey.
Tar väldigt sällan egopics, så tänkte att jag kunde trolla fram några, för att även få bloggen lite mer personlig, och för att visa att jag fortfarande lever C:Jag vet att den översta inte ser ”verklig” ut längre, för mycket effekter, men lekte lite med ett fotoprogram!

Kommentera

