Vita älgen

Först vill jag säga: vi såg en vit älg i ”trädgården” igår kväll! Jag såg den bara gå på vägen, ganska långt bort, men mamma stod tydligen ganska nära den!
Den var ju här förra året också, och då lyckades jag ta några fina bilder, då den var riktigt nära! (bilderna är från förra året)Den är ju inte precis vit, men det räknas som en vit älg ändå!

Skolan idag var en aning dryg. Började med matte, sen idrott, där vi körde badminton, vilket var kul :>, sen hade vi svenska, lunch, INGEN ENGELSKA, vilket vi skulle ha, men lärarn var inte där. Sen hade vi 2 timmar kulturhistoria, och den lektionen sög all energi ur mig. Segaste. lektionen. ever. Hade ju prov också, och det gick väl bra antar jag.
Hursomhelst, så somnade jag på bussen. Proppade i mig godis när jag kom hem (av ren uttråknad) Sen skulle jag jobba på powerpointen, som jag hade lovat Johan, MEN så upptäckte jag att jag inte kunde använda powerpoint på min dator längre!!!! Ô.ó
Så gick och la mig. heh.
Sen vaknade jag och fick en snilleblixt! Att det möjligen fanns powerpoint på min netbook, OCH DET GJORDE DEET! Så jobbar lite med det nu innan jag går och lägger mig :3
Imorn slutar jag ett, och ska va med ÅSA typ tio över två då hon slutar, så kan jobba lite då!
Vi ska ju ha hand om niorna imorn……………….
Skulle egentligen sluta 11.10 imorn, men slutar 13.00 ist…
Slipper tvåtimmars engelskan (Happy♥♥!!) och historian iaf, och har typ bild hela dagen istället :’D

One thought on “Vita älgen

  1. ”En vit älg, ser man kanske bara en gång i livet. De är väldigt ovanliga. Fast, å andra sidan. Om man ska se en, då är det just i den här delen av Värmland, man ska vara.”

Kommentera

