Streetdance!

Yo peeps! 
Vet att jag inte uppdaterade bloggen igååårrr, men vet ni vad? Jag bestämde mig för att inte va på datorn efter skolan ALLS, och helt otroligt nog lyckades jag. Pluggade på prov hela dagen istället, vilket var lite halvt ovärt, eftersom nästan ingenting av det kom med på provet. Blöööh. Jaja, det gick la hyfsat ändå.

Hade redovisning i svenska idag också, med Johan och Leo, och det gick faktiskt bra!
Sen fick vi reda på hur det gick på ett övningsprov vi hade på matte, och jag fick A-, så pfhöh! :M det ni!

Idag började ju min första danslektion, så det ju spännande! Det började inte förrän tio över fem, och jag slutar ju tjugo över tre, så fick vänta ett tag. Men tur att jag har så snälla kompisar som hänger med mig trots att dom dör av hunger och somnar på plats! :’D
Satt först och snackade med David, Johan och Seb på musikskolan, tills vi såg Hampus och hans bror utanför, så vi stalkade dem in i affären, tills det blev tråkiigt, så då kollade vi kakor, ajjemen, och sen gick vi till musikskolan igeeen, och sen gick jag till katedralen och dansadee! :DDDD
Det var ASKUL! Allt väntande innan var definitivt värt det! Var lite nervös först eftersom de flesta börjar med en kompis, och inte jag, *forever alone*, men det var lugnt ändå c:
Jag tror vi var ca 20 pers (:
Yeah, (h)

Kommentera

