Xzibit – My name Ft. Eminem & Nate Dogg

Kom ganska nyss hem från dansen. Det var riktigt kul idag igen! :)
Kommer ha magrutor till sommarn iaf….. Vi kör ju lite styrka och kondition också! Riktig kämpigt kan jag tala om! Tycker också att tiden går alldeles för fort :c Tycker att det kan vara två gånger i veckan, och minst en och en halv timme..!
Men nu är det ju inte så!
Innan dansen har jag bara suttit i musikskolan och snackat med skönt folk, och drog en sväng till ica också och köpte mig en fanta. Åh vad glad jag var efter dansen att jag inte hade druckit upp allt innan! o_o Glömde ju vattenflaskan, igen. (n)
Nu ska jag iaf duscha och äta, och sen bara slappa :3


(En av låtarna vi dansar mycket till!) 

Kommentera

