Drejning

Drejade för första gången idag i skolan! Det gick oväntat bra!
När en lärare såg min ”vas i vas”-vas (heheh) sa hon: men detta har du gjort ofta!
Jag ba: ehm.. nae, den dära är min första..!
Tar det som en komplimang! C:

så kan det gå!

Hade ju dans idag (: Kul var det, men otroligt jobbigt ._.
Den styrketräningen tar kål på en </3
Innan dansen var Hampus så tuff och stod ut med mig i nån timme! Efter att jag bad honom så snällt att han skulle släppa in mig i hans lägenhet så jag kunde få låna handkräm! Händerna typ faller isär efter att man har drejat…

Kommentera

