Alla hjärtans dag

Själv tycker jag inte att alla hjärtans dag är en så stor grej, men får la ändå säga Glad Alla Hjärtans Dag! :D
Det har varit som vilken dag som helst. Började med svenska. Där ser vi på film hela veckan, så det är galet skönt! The social network tror jag den heter. Den är faktiskt ganska bra! C: Sen hade jag matte, och sen bildteori. Har nu börjat på nån affisch som vi ska göra, om fyllekörning.
JORÅSÅATTEE…….

(eget foto och sånt där! blev lite dålig kvalitet <.<) 

Kände att jag fick extra mycket kärlek från David, Hampus och Leo idag.. Leo höll på och shocka ihjäl mig med en elstöt grejmoj hela tiden, och Hampus och David kittlade mig till döds. INTE okej.

Kommentera

