Lil Wayne – Mirror ft. Bruno Mars

Pfhuu. Hann med bussen!
Satt och skulle fixa en bild till bloggen, typ Print Screena det jag höll på med, men det vägrade ju funka… så hann aldrig göra klart det och blev jättestressad eftersom jag trodde att jag inte skulle hinna med bussen. Och förresten, så kanske ni undrar varför jag skrev ett blogginlägg om jag hade så bråttom.? SÅHÄR ligger det till.
Jag började skriva ett blogginlägg, och fixa bilden (vilket inte funkade) och SEN upptäckte jag att jag hade bråttom. Och det brukar bli att jag skriver rubriken sist, så därav rubriken ”Bråttom nu!”

Mysig låt :3

Kommentera

