Jag har röda strumpor.

Trots att jag slutar 11.10 på torsdagar är det den värsta skoldagen. Dubbeltimme engelska är den värsta lektionen vi har på hela veckan. Var sjukt trött imorse, verkligen sjukt trött , och det gjorde ju inte saken bättre. Sen hade vi historia, och för första gången gjorde jag inte läxan (glömde bort vad det var) och självklart får vi oförberett prov på det då. Så eh.. Hej hej hallå F. Men vi fick gå när vi var klara så gick efter typ tio minuter och slutade för dagen 10.30 :’D
Åt mig riktigt mätt i matsalen för första gången! Det var pasta och skinksås, och det var faktiskt mycket ätbart och till och med gott!
Stannade i skolan till 15.20 ändå :3 Gjorde nästan klart fotoboken. Det känns lika bra att vara kvar i skolan och sitta vid datorn där och samtidigt kunna skratta med vänner, istället för att bara sitta vid datorn hemma och ha skittråkigt!
Och eh.. Känns skönt också att imorn är sista skoldagen innan loveeeet! 

Och vet ni vad? Jag har röda strumpor.

Kommentera

