Ny design

Som ni troligen ser så har jag bytt design på bloggen. :) Det jag hade innan skulle ju egentligen bara va tillfälligt eftersom jag höll på och gör en annan, men då kraschade scannern. Men jag blev väldigt trött på den så gjorde en ny igår. Vet dock inte hur länge jag ska ha denna ;q Det märks väl :)

Ville ha med teckningar på headern så att folk snabbt kunde se att det är en del av bloggen! Fotot på mig är från förra sommarn, men det är en av dom få bilderna där jag ler och ser seriös ut samtidigt ;3 Har ju dock inte så långt hår längre, men det spelar la ingen roll ^^

Har denna som bakgrundsbild för tillfället, men det kan hända att den ändras lite fram och tillbaks!

2 thoughts on “Ny design

Kommentera

