Trevlig väckning

Låg och sov jätteskönt imorse (antar det iaf, vet ju inte, för jag sov) då jag plötsligt hörde att mamma kom in i mitt rum. Var för trött för att bry mig så låg kvar och tänkte att hon troligen snart skulle gå igen. Men neejdå! Hon sätter sig på mitt golv och visslar, trummar på golvet, sjunger och säger ”HEEJ, KISSEKATT!” i ungefär en halvtimme?!??! Jag ignorerade det först men planerade sen att säga till henne,, nåt i stil med ”Forstätt du med att vara högljudd, jag försöker inte alls sova”, men kunde inte hålla mig för skratt längre, så brast ut i skratt helt random och sen kunde jag äntligen säga till! (;

Imorn är det skolan…….. Kul på ett sätt, men en aning drygt på ett annat. Vill inte upp tidigt ;__; Vill inte åka buss i typ 50 minuter, och vill inte ha lektioneeeeer.

Men men, får väl gå och lägga mig nu så jag orkar kliva upp imorn. Så.. natti! :D

________________________________________________________________________

 ^Kommer alltid att tänka på detta i fortsättningen när jag ser en ”&”..

Kommentera

