Slutkörd människa

Är sjukt sliten och slut i kroppen idag.. Onsdagar är väldigt dryga för det första D:
På idrotten körde vi funktionell träning, med en sån medicinboll ni vet. Det är en aning jobbigt.. Plus att jag och Agnes bestämde oss för att köra ett eget träningspass i slutet, med situps. Typ 240 stycken, fast i 8 omgångar och på olika sätt.
Så eh.. ja. men jo, jag mår fint, tack.
På kulturhistorian skulle vi ju redovisa våra projekt vi har jobbat på. Jag kunde min faktadel lite halvbra, men när jag skulle redovisa fick jag totalt hjärnsläpp så det gick ju rakt åt pipsvängen. Bluhöö.
Efter skolan hängde jag med Tobias, och sen hade jag ju dans! Det var superskoj båda :3
Dock supervarmt inne i danssalen. Nån korkad själ hade satt på elementet.
Stupid stupid stupid.
Nu ska jag nog sova iaf, för är som sagt väldigt trött, så godnatt på er C:

Kommentera

