Tussilago!

Hade bara engelska och matte idag, eftersom våran historialärare är i Egypten :3 Fast vi har ett arbete vi ska göra medan hon är borta…
Har varit en aning övertrött idag också! :’D Det började väl på engelskan när jag tappade Leos penna i hans trocadero och fick typ skrattanfall, heheheh. Sen har jag skrattat åt typ allt idag. I bussen då jag råkade skriva ”hell to the zebra” istället för ”hell to the yeah” när jag skickade ett sms. (autocorrect) Det roade mig väldigt :’D
Och vet ni vad?!! Jag såg tussilago förut :D vilket är bevis på att det är vår :M
Måste säga att detta är bilder jag tog förra året… Såg nämligen ingen fjäril D:  

Kommentera

