Min helg!

Drar min helg lite snabbt! Har inte hunnit och orkat blogga nåt D;
Lördag:
Vaknade typ tolv, åt frukost, duschade, sen drog jag till Tobias runt tre-fyra tiden :D Då jag bland annat spöade skiten ur honom i både Fifa och COD! Eller så var det han som spöade skiten ur mig, det minns jag inte riktigt… Hursomhelst så hade vi väldigt kul :3 Mamma hämtade mig halv tio, fast vi kom inte iväg förrän elva nån gång. Medans mamma fikade och pratade med hans mamma låg vi o kollade på tv då båda typ somnade lite halvt, heh C: Och ändå orkade jag kolla på en serie när jag kom hem, utan att somna :M

Söndag:
Vaknade ovanligt tidigt D: typ kvart i tio eller nåt. Så gick ner och käkade frukost, och sen hade jag typ vart ute och jobbat hela dagen, så länge solen var framme iaf. Skrapade bort gammal färg, där det sen ska målas på nytt och så. Det med hjälp av en hårfönliknande grej som blir betydligt mycket varmare än en hårfön, upptäckte jag snabbt.
Satt och kollade på en serie på datorn då jag kom på att The ultimate dance battle började. Så pausade serien och gick ner och kollade. Sen när jag kom tillbaka upp och tryckte på skärmen fick jag en svag hjärtattack av bilden som dök upp:

Typ lutade mig mot skärmen då denna plötsligt dök upp och var inte alls beredd på det ;__; Hoppade iväg och kände att jag ville börja skratta och gråta samtidigt.. Lite blandade känslor.
Buhu.

Kommentera

