Ganska rålig dag, jao!

Först o främst: VARFÖR BLIR DET SÅNNA TAGG-GREJER PÅ MIN BLOGG?! typ att det stryker under ett ord och om man håller pilen på där dyker det upp nån jävla reklamgrej >:C Det har aldrig varit så förr ju! Inte vad jag har märkt iaf D: Hur får man bort det?! Tycker det är så störande.

Jaja

Hade ingen matte imorse så hade egentligen kunnat ta sena bussen -.- Men men. På idrotten skulle vi ha bad, men det hade blivit nåt fel eller nåt, så det var fullt i bassängen. Så vi spelade pingis istället. Och gissa vem som var tvungen att visa hur allt gick till? ó-Ó Jo, jag. Känns ju.. jag vet inte, kul?

Efter skolan drog jag först med Simon och Johan till nån musikaffär, och stack sedan mot torget för att möta Tobias :D Vi gick runt lite här och där, och satte oss på en bänk och glömde totalt bort tiden.. Så när vi upptäckte att klockan var nåt över fem skyndade vi oss mot musikskolan och fick skjuts till dansen (trots att det bara är några hundra meter) med hans mamma som råkade köra förbi oss C: Börjar ju dansen tio över fem, så blev lite sen eftersom jag inte hade bytt om och det D: Men det var kul på dansen iaf! Svårt dock D;

Dansen slutade tio över sex, men kunde inte bli hämtad förrän kvart över åtta, så drog hem till David och hängde med honom ett tag! :D Vi satte oss och spela Mario kart och Super smash bros eller vad det nu hette…. hehe :3 Vilket gick oväntat bra också :m

Kommentera

