Sovmorgon, men ändå inte.

Kom till skolan klockan 08.00 imorse då jag fick höra att jag inte skulle ha lektion förrän 12.15 eftersom lärarn var sjuk. Så satt och kollade på Pewdiepie med Agnes ett tag och hittade på lite annat. Väldigt lite dock. Så hade bara tre lektioner idag.
Imorn slutar jag 11.10 Får se om jag stannar i stan eller om jag åker hem…

Gick upp ovanligt  tidigt imorse. Så jag skulle hinna göra iordning håret. Tänkte göra värsta epic frisyren, men då slutar det alltid med att jag drar på mig mössan istället. Och så blev det även idag. Aja, fick bli våfflat iaf!

”Gammal” bild, men det är la så jag såg ut idag, bara att mössan saknas! Fränt, jag vet.

Kommentera

