I datasalen

Sitter i datasalen och väntar. Slutade ju 11.10 idag, och såklart glömde jag bort tiden så missade 13.40 bussen. Hade dock en powerpoint jag skulle göra klart så det var väl lika bra att stanna ändå! Nu är den klar iaf, så tänkte läsa lite kulturhistoria nu, som jag har i läxa till imorn D: Har redan läst det en gång tidigare men minns verkligen inte vad det handlade om…. Tjej med bra minne här minsann.
Har massa skolarbete jag måste göra egentligen D: Kom fram till typ 8 eller 9 grejer jag måste göra. Blir nog ett roligt lov för min del! not.

Kommentera

